Intrebari frecvente | Iuppy.ro #1 in carte

Cos

0 produse 0,00 RON

My Cart -

0 produse
Categorii

Întrebări frecvente

 

Care este comanda minimă?

iuppy.ro nu impune o limită de comandă.

 

Prețurile afișate pe iuppy.ro sunt cele finale?

Da. Preturile afișate pentru fiecare produs sunt cele finale și includ TVA. La această sumă se adaugă taxa unică de transport de 10 lei.

 

Cum plătesc?

*Plata la livrare (ramburs)
Contravaloarea comenzii se achită reprezentantului firmei de curierat rapid la livrarea coletului. Livrarea se efectuează in 24-48 ore.

 

*Plata prin transfer bancar

Transferul bancar se va efectua conform facturii primite pe mail, originalul facturii fiind prezent în colet. Comanda va fi procesată după ce primim confirmarea transferului bancar însotit de ștampila băncii pe email sau după ce avem confirmarea plății din partea băncii noastre. Plata va trebui efectuată în maxim doua zile lucrătoare.

 

Cum cumpăr?

Pentru plasarea unei comenzi este necesară înregistrarea pe site. Comanda se poate realiza în urmatoarele feluri:

*Prin parcurgerea și completarea formularului de comanda de pe site. Alege produsul și cantitatea dorită apoi apasă butonul "Adaugă în cos". Dacă ești înregistrat pe site, tot ce trebuie să faci este să introduci adresa de e-mail și parola, apoi să finalizezi comanda.

*Prin contact telefonic – 0732558833 - de luni până vineri în intervalul 09:00 - 18:00.

*Prin e-mail la adresa contact@iuppy.ro . În mail se precizează numele produselor (sau linkurile), cantitatea dorită, numele și prenumele, adresa de livrare și numarul de telefon.

 

Care este taxa de transport?

Taxa unică de transport este de 10 lei atât pentru Bucuresti, cât și pentru provincie.

 

Care este timpul de livrare?

Livrarea produselor se efectueaza prin intermediul serviciilor de curierat rapid, timpul mediu de livrare este de 24 de ore și maxim 48 de ore de la confirmarea comenzii; acesta poate varia în functie de ora la care a fost plasată comanda și ora la care coletul este preluat de către curierul rapid. Pentru comenzile înregistrate până în ora 16.00, de luni până vineri, ridicarea coletului de către curier se va face în aceeași zi. Pentru comenzile primite după ora 16.00 ridicarea coletului de către curier se va face în aceeași zi sau a doua zi lucrătoare. Iuppy.ro nu este responsabil pentru întârzierile de livrare cauzate de factori terți, transportul fiind un serviciu independent de compania noastră.

 

Cum returnez un produs?

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:

 
Înainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând cu ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

 
Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumparare este aplicabilă doar clienților persoane fizice.

Cărtile nu trebuie să aibă colturile îndoite, cotorul deteriorat, pete pe copertă sau pe pagini. 

Produsele digitale (ebooks) fac excepție de la condițiile obișnuite de retur întrucât sunt considerate servicii de către legislația în vigoare.

Contravaloarea produselor va fi returnată în termen de maxim 14 de zile de la data înștiințării de returnare a produselor. Cheltuielile de transport, dacă este cazul, sunt suportate de către societatea noastra.

iuppy.ro nu comercializează produse cu defecte. Totuși, pot exista situații exceptionale în care, cauze independente de iuppy.ro (spre exemplu, transportul în condiții nefavorabile - pot duce la livrarea unor produse cu defecte), atunci iuppy.ro va hotărî, în funcție de situație, dacă produsele defecte vor fi înlocuite gratuit sau nu.

Pentru informatii suplimentare ne puteți contacta la: contact@iuppy.ro .

 

Care este politica de garanție?

Pentru orice solicitare legată de garanția produselor comercializate de EDITURA PRESTIGE SRL. ne puteți contacta telefonic la numărul 0732558833.

Orice reclamație privind calitatea produselor, livrarea sau plata va fi adusă la cunoștință companiei EDITURA PRESTIGE SRL  în maximum 24 de ore de la recepționarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare. Toate produsele (când este cazul) sunt însotite de certificatul de garanție original (dacă este cazul) emis de furnizorul nostru. În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă defecțiuni pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor încasate deja de compania EDITURA PRESTIGE SRL, dar nu și alte despăgubiri. EDITURA PRESTIGE SRL  condamnă încercările de fraudă și acordă tot sprijinul necesar recuperării eventualelor pierderi.
Fiind de acord cu acest document, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.
Valoarea maximă a obligațiilor companie EDITURA PRESTIGE SRL față de orice client în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare este valoarea sumelor încasate de compania EDITURA PRESTIGE SRL de la acest client. După expedierea produselor, companiei EDITURA PRESTIGE SRL nu i se mai poate cere returnarea banilor în nici un fel. 

Produsele de folosință îndelungată beneficiază, conform legislatiei în vigoare, de 24 de luni garanție.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, forțari ale elementelor componente, manevrare necorespunzătoare, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepartate sau modificate, produsele utilizate în conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substantelor chimice etc.), setări și instalari incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor.

Toate solicitările privind lipsa de conformitate se vor rezolva în maxim 15 zile din momentul în care produsul ajunge la sediul nostru. În cazul în care este necesară înlocuirea produsului, EDITURA PRESTIGE SRL. o va face cu același model sau datorită variației stocurilor cu un model similar cu aceeași valoare.

În cazul produselor ce fac obiectul garanției, costurile de transport aferente soluționarii problemei apărute vor fi suportate de către EDITURA PRESTIGE SRL.

 

Cum caut un anumit produs în magazin?

În căsuța "Cauta in magazin", situată în dreapta paginii iuppy.ro, scrie cuvintele cheie căutate și se va afișa o lista a rezultatelor compatibile.

 

Cum comand dacă sunt persoana juridică?

În cazul în care dorești ca facturarea să se facă pe firmă te rugăm să ne comunici codul unic de inregistrare (CUI), și numarul de înregistrare la Oficiul Registrului Comertului (J).

 

Pot modifica o comandă deja lansată?

Da. În cazul în care deja ai plasat o comandă și dorești să o modifici, te rugăm să ne contactezi pe adresa de e-mail contact@iuppy.ro sau la numărul nostru de telefon și să ne comunici modificările dorite.

 

Pot amâna expedierea coletului?

Da. În cazul în care dorești ca expedierea produselor să se efectueze într-o zi anume, tot ce trebuie să faci este să ne comunici când dorești să-ți fie livrat coletul.

 

iuppy.ro are oferte speciale sau reduceri de pret?
Periodic, iuppy.ro va dispune de o serie de oferte și reduceri de pret. Unele dintre ele sunt publice, altele sunt destinate clienților fideli sau abonatilor la newsletterul nostru. Cea mai bună cale pentru a profita de oferte sau reduceri este să vă abonați la newsletter-ul iuppy.ro. Dacă vă răzgândiți, vă puteți dezabona oricând.

 

Cum pot intra în posesia unui cupon de reducere? 
Cuponul de reducere iuppy.ro vă poate oferi mai multe tipuri de reducere: reduceri procentuale din valoarea comenzii (ex: reducere de 10%), reduceri fixe din valoarea comenzii (ex: reducere de 15 de lei), transport gratuit, etc. Cupoanele de reducere sunt oferite numai abonaților la newsletter-ul iuppy.ro. Deci, cea mai sigură metoda pentru a putea intra în posesia unui cupon de reducere este abonarea la newsletter-ul iuppy.ro.

 

Cum se folosește un cupon de reducere? 
În partea de jos, în mijlocul paginii "Coș de cumpărături" găsiți căsuța în care trebuie să tastați codul cuponului de reducere și apoi apăsați butonul "folosește cupon". Reducerea se va aplica imediat. Apoi finalizați comanda apăsând butonul "spre finalizarea comenzii" și parcurgeți toți pașii necesari până la afișarea facturii proforme. 

 

iuppy.ro oferă suport live? 
Da. Oferim suport live telefonic (la 0732558833) de Luni până Vineri între orele 09:00 - 18:00 sau prin e-mail (contact@iuppy.ro). 

 

Ce este newsletter-ul iuppy.ro 
Este principalul mijloc de comunicare între noi și clientii noștri. Newsletter-ul iuppy.ro este un e-mail trimis de regulă săptamânal, care informează abonații despre ofertele speciale/reducerile de pret ce au loc pe site sau despre noutățile de interes. La newsletter vă puteți abona/dezabona oricând în mod independent și automat. Scriptul care gestionează acest newsletter este special creat pentru a elimina abonarea împotriva voinței dumneavoastră și pentru a lupta împotriva SPAM-ului.